Tuesday, February 10, 2009

sorry...

lama tak update...selalu singgah sini..mmg tgk takde org pun nak comment since kitepun selalu singgah rumah org tapi tak comment ...maafkan saya ..masa amat mencemburui saya..ditambah dgn keadaan fizikal yg menduga...
bila singgah rumah kawan2 tag bertimbun..tp saya janji dalam minggu ni akn cuba membalas tag2 anda (yg mana terteringatlla ye..)...terima kasih sbb still sudi mengetag walaupun saya jarang leave any comment.... ni ada sekeping dua gambar cik kak ni...







7 comments:

YaNti ArShad said...

iza,

hai, iza. tumpang tanya. iza tgh berbadan dua ke? ari tu ada terserempak dgn sorang ni. rupa macam iza, tp dia pregnant. nak tegur, takut salah orang. :-D

Shidah said...

si iman ni mmg pandai posing la iza. sernok tengok gaya2 dia ni.

the principal said...

wow! she has beautiful eyes just like her Mom

Anonymous said...

hehheee.....
yanti...mcmana tahu??.. but still at the first trim...tp mmg dah agak nampak...ye ke.. kat mana jumpa...

ks....dia suka lens la kak..

kak emi... she has bigger eyes and tu mmg jd the main focus bila org tgk...hheeee...

iza

KC said...

anak u mmg fotogenit laa...

Sally said...

Cik Iza.betul ker apa yang diperkatakan dek Cik Yanti tu?? kalo betul tahniah ya..mana lama menghilang..tiap2 hari lalu kat depan tu pun tak pernah nampak Cik Iza..renovation kat depan tu dah siap ker??

Intan @ mama ammar said...

kak iza, aku tag hang!